Ahad, 21 Februari 2010

Siapa Ugly Betty?

Hari ni aku terpikir untuk menggoogle muka sebenar pelakon yang memainkan watak Betty dalam Ugly Betty. Aku takde la follow sangat cite nie sebab selalu tak kena ngan time aku. Cuma aku dok heran kenapa lama sangat dia pakai teeth braces die tu. Dah season berapa sekarang ek? Part tu aku malas nak google. Agaknya kalau dah bukak teeth braces dia tu tak jadi Ugly betty la nanti kot kan?



I beleive dah ramai kenal sape pelakonnya nie. Aku je yang agak ketinggalan zaman sebab baru nak berjinak-jinak ngan series nie. Tapi aku saje nak postkan jugak hasil googlelanku bagi mengisi rutin blog update aku. So...ni ler dia muka watak Betty tersebut..


America Ferrera

Namanya America Fererra. Mukanya boleh tahan lawa. Orangnya kelahiran L.A. Anak bongsu dari 6 adik beradik. Tak banyak data yang boleh menarik yang boleh dicarik kat Internet pasal America Ferrera ni kat Internet. Walau apapun, persoalan yang bermain dibenak terjawab sudah. Hati pun sudah puas.

Mission completed...

2 ulasan:

Unknown berkata...

Laa cantik rupanya Betty , nak kena mengorat nie.

shahrinabd berkata...

ngorat jangan tak ngorat