Jumaat, 5 Mac 2010

Google Buzz Lagi

Ingat entry saya sebelum ni? About Google Buzz? Rasanya dah ada 3 minggu jugak google buzz ni "on air". Betulkah term tu? Ada siapa-siapa yang bergoogle Buzz?

Aku mengedit-edit profile buzz the first day ianya dilancarkan. And setakat ni dah follow 46 strangers and di follow of the same 46 starngers jugak. Cuma, tak nampak muka orang kita lagi. Maybe sebab aku tak de geng kot.

Aku jugak bukanlah demam sangat dengan Google Buzz ni and also twitter. Sebab tak berapa ada benda sangat nak diutarakan di samping keadaan Broadband yang gile slow sekarang ni. (tak habis-habis aku mengutuk CB nie...)

Tapi yang aku pelik ada beberapa follower aku yang begitu sibuk ngan Google Buzz ni. Sampaikan ada yang kata tak boleh bangun dari kerusi, tak jenguk FB and macam-macam lagi. Mostly omputeh and orang China la,,, Apa yang diorang buat ek?Aku tak faham.

By the way, google buzz ni macam best sebab boleh post panjang-panjang. Tapi tetap jugak tak memberikan erti padaku sebab aku tak de kawan. Haha...

I am the Lone Ranger. I admit it....too afraid to make new friend, too shy to make a first move dan yang paling menakutkan ialah, my best friends not into blog and buzz and twitter.

Sape pakai Google Buzz, angkat kaki! Biar aku jadi stalker kalian...huhu

1 ulasan:

joegrimjow berkata...

ada jkugak
tp xpernah tau camne nak 'main'