Rabu, 24 Mac 2010

Akulah Stalker....

ooops....mengendap bukanlah hobiku. Tapi sejak akhir-akhir ni itu je la yang mampu aku buat. Hehe...

Diletakkan di suatu tempat yang dipenuhi manusia setiap hari, dengan kerja yang sangat minimum, dalam jangka masa yang panjang aku yakin suatu hari nanti aku akan mula tertarik untuk menjadi pemerhati gerak geri manusia tak berbayar. Alangkah baiknya kalau berbayar, sure gaji aku boleh cecah puluh ribu sebulan. Hehe...

Anyway, GB masih belum sihat. Entah bila la. And entah siapala yang dengki sangat nak hack GB yang mulia tu. Cis! Tak boleh tengok orang senang! Apa diorang dapat kalau hack website ni ek? dapat duit puluh juta ke? Or hanya untuk kepuasan diri kerana berjaya menyusahkan orang lain? Tak de keje lain betulla....

So for the meantime aku pakai Innit dan Ozybloggers untuk ping blog. Innit ni toksah nak perkenalkan lagi ler, pasti semua dah tau. (eh...ada yang tak tau ke?) And Ozybloggers ni, aku menikut saranan sedara FIT. Ozybloggers ni lebey kurang GB jugek la...tapi tak semeriah komuniti di GB. Maklum ler...berpangkalan di Australia. tapi nampaknya ramai jugak Malaysian yang dah join. Nak join kena pakai twitter.

Mula-mula risau juga nak join OB ni, sebab masalah politik antara Malaysia and Aussie sekarang ni. Hehe....tapi rasanya problem tu belum melarat lagi. Akhirnya aku masuk jugek. Not bad....

Sorry gengblogger...aku mengkhianati cintamu. Tapi ini hanya buat sementara sahaja. Pulanglah dan aku akan kembali padamu...

1 ulasan:

Encik Anif berkata...

Saya pun stalker juga.. Tapi blog stalker lah! Walaupun stalker, biasanya saya akan tinggalkan jejak :D