Selasa, 9 Mac 2010

Korea Drama : East Of Eden

baru lepas tengok drama korea east of eden kat rtm 2. Tak tahan betul. Dah tak sabar nak tengok sampai habis. rasanya dah kat penghujung jugak la tu. maybe ada 5 or 6 episod lagi. Problemnya, tak de letak episod berapa bila cite ni main kat tv. Kalau ada pun, aku tak reti baca tulisan korea. Siannye...so main agak je.


Cite ni tengah menuju ke alam yang semakin membuatkan hati geram, marah, sakit hati, kejam, sedih. Sebenarnya cite ni memang sangat sedih dari mula lagi. Ada 56 episod semuanya, dalam 56 episod tu maybe ade less than 10 episode je yang aku tak tangkap leleh. haha...so girlish. Sampai diorang main bola pon aku boleh nangis. Kenapa? Sebab ada cerita sedih disebalik main bola. And tambah sakit hati, bila ada kes-kes politik kotor. Arrrgh...geramnya. Kenapalah orang jahat susah betul nak dikalahkan.

So, aku betul-betul dah tak sabar. Habis je tengok kat tv, terus google nak tengok online. Tak jumpa website yang bagus lagi.

Kawan-kawan sekalian, ada tak cadangan kat mana nak tengok drama korea online selain dari Mysoju.com? Bukan apa, kat Mysoju ni banyak sangat yang broken link.

Tolonglah saya....ini first time saya merayu pada blog yang hina dina ini...

Please..please...please...

2 ulasan:

lizz berkata...

orang kate, drama2 korea ni berhantu.kalau dah follow, sure akan follow cite lain2 n ssh nk stop. hehehe.

shahrinabd berkata...

@lizz haha betul tue...dulu dah berhenti tgk, tapi satu hari tu accidently tertengok cite nie, dah tak leh stop