Isnin, 8 Mac 2010

IPod Touch 8Gb, IPod Nano 8gb dan Ipod Shuffle 4gb Untuk Dimenangi!

Pernah dengar tentang Flarebiz Network? Atau majalah IM (Internet Marketing). kalau tak pernah dengar silalah rujuk kepada link ini:- http://www.majalahim.com/

Flarebiz Network ni adalah salah satu idol aku sejak mula berjinak-jinak nak mencari duit kat internet ni. Flarebiz network dinaungi oleh dua orang budak muda iaitu Adly a.k.a Labanon dan Zhafran. Memang tabik spring kat mereka berdua ni sebab dah berjaya dalam bidang IM pada usia yang sangat muda. Sekarang pon diorang dah ada office sendiri untuk menguruskan Flarebiz Network dan produk-produk mereka seperti Sistem NiagaKit.

Yang paling bestnya, hampir setiap bulan mereka menerbitkan majalah IM berbahasa Melayu dalam format pdf untuk di download secara percuma. Banyak tips yang boleh diperolehi dari situ sebab diorang juga menginterview para usahawan internet yang ada kat Malaysia nie.

Okeh...kalau berminat sila jenguk-jenguk website Majalahim ni ye.

Berbalik kepada tajuk diatas, tadi masa tengah check email, ternampak satu email dari flarebiz network ni yang mengajak menyertai peraduan sempena ulangtahun saudara Zhafran iaitu Peraduan Ulasan Sistem Niagakit dan menawarkan pelbagai hadiah-hadiah yang menarik buat para blogger.

Kepada yang tak tau, Sistem NiagaKit ni adalah salah satu produk flarebiz Network, kepada yang tak pernah membeli produk ni, you all masih boleh join peraduan ni. Sila ikut langkah-langkah yang disediakan pada link ini:- http://www.majalahim.com/peraduan

Hadiah yang ditawarkan ialah :-

1) iPod Touch 8GB + Sistem Niagakit* + T-Shirt Istimewa dari Kartunis Ubi x 1

2) iPod Nano 8GB + T-Shirt Istimewa dari Kartunis Ubi x 1

3) iPod Shuffle 4GB + T-Shirt Istimewa dari Kartunis Ubi x 1

4) 5 pemenang hadiah saguhati iaitu T-Shirt Istimewa dari Kartunis Ubi

Untuk keterangan lanjut, sila layari:


Peraduan ini hanya akan berlangsung selama 25 hari sahaja iaitu bermula 4hb Mac 2010 sehingga 29hb Mac 2010.

Pada yang dah lama mengidamkan Ipod Nano ni, jangan tunggu lagi. Inilah peluang keemasan buat anda semua. Peraduan ini adalah sangat mudah dan senang untuk anda sertai asalkan anda mempunyai blog sendiri.

1 ulasan:

Mus berkata...

bestnya hadiah tu..
pasti banyak saingan ni..