Rabu, 20 Januari 2010

Kenapa Aku Join Facebook?

Ntah kenapa ni aje idea aku nak update blog aku yang baru je di cipta semalam. Penat dah aku perah kepala hotak ni pon tak tau nak tulis eh....taip pasal apa, tapi bagaikan ada satu undang-undang yang mewajibkan aku update jugak blog aku neh....

Dengan segala hormatnya, berikut adalah sebab kenapa aku join facebook:-

  1. Sebab aku nak join Geng Blogger. Aku baru tau ada geng blogger ni last week and decide to join. Tup tup...kena ada akaun facebook baru boleh sign up plak. Disebabkan aku dah bekawin and hubby aku tak berapa suka aku join benda-benda ni, aku mintak izin beliau dulu. And atas sebab memahami minat aku yang suka berblogging ni, beliau telah memberikan keizinan. Thank you sayang....
  2. Macam orang lain, aku jugek nak mencari sahabat-sahabat lama dari zaman sekolah rendah sampai la ke universiti. Menjadi adat hidup manusia sekali sekala kita rindukan zaman kanak-kanak.
  3. Sebab ketiga, last week pergi rumah ipar, and anak sedara dok tanya "auntie ada facebook tak" and time balik pun diorang pesan kalo dah sign up add kan dorang.
  4. Facebook macam dah penting sangat kat Malaysia ni, sampai Gomen pun nak ada 1 akaun. kalo aku tak join kira tersangat jakunlah aku ni
  5. Networking purpose.
Rasanya itulah saja sebab aku join Facebook. Kenapa u all join? Adakah sama dengan sebab musabab yang aku ada? Huhu...

Huhu....penat je aku perah otak pikir nak tulis pasal apa. Kalau ikut kata hati and jari je kan senag. Tak sampai seploh minit dah pon siap panjang nie. Lenkali aku buat cam ni jelah...walaupun orang tua-tua berkata "IKUT HATI MATI, IKUT RASA BINASA". Oh..takutnya....

Sekian pengunjung yang mulia (kalo ade). Rajin-rajin la datang balik lain kali. Memang blog ni tak banyak post lagi sebab baru mula semalam. Tapi sok lusa, minggu depan bulan depan tahun depan mesti banyak dah....Datang ye...

XOX

2 ulasan:

Shira berkata...

thankyou dear ^_____________^

shahrinabd berkata...

No probs cik Rara