Selasa, 26 Januari 2010

Follow Me Mana Engkau!

Muka aku dah naik jerawat. Dua-dua belah pipi ada pat lima bijik jerawat. Tangan memang gatal nak memicit. Ni semua Follow Me punye pasal.

Baru 3 tahun aku tak carik enkau, kau dah merajuk. Aku bukannya nak lupakan kau...tapi aku cuma nak test benda lain.

Tapi sekarang aku dah rindu kat engkau. Aku dah insaf. Aku dah sedar, engkaulah yang terbaik meskipun nama kau tak segah nama-nama yang lain. Tapi engkau banyak memberikan kesan kepada ku.

Kembalilah...janganlah kau menghilangkan diri...I need you.....

Nak tau siapa Follow Me? Sape tau mana nak carik tolong kasi tau...

|
|
|
|
\/


This is Follow Me Freckle Cream


Ni le produk yang aku pakai masa baru jadik student Uni dulu sampai aku habis jadi student. Masa tu aku cuba-cuba je. Mahal mungkin mahal tapi tak la mahal sangat. Dalam RM30 ke bawah je. Masa tu ada PTPTN, so aku tak kisah ler...Aku memang pakai sume line die ni. Dulu-dulu la...

  • Follow Me UV White Day Cream
  • Follow Me UV White Night Cream
  • Follow Me UV White Freckle Cream
  • Foloow Me UV White Marvel gel
  • ade yg lagi yang aku dah lupa namanya
Walaupun tak segelemer mana tapi produk ni memang sesuai sangat ngan aku. Kulit cerah berseri tanpa jerawat. Sampai budak2 kelas aku (dulu-dulu) selalu tanya aku pakai produk apa. Bila aku kata aku pakai follow me dorang tanya pulak iklan yang mana satu?

Memang, memang produk ni tak kuar tv langsung. Tapi yang pasti ia memang best. Dah 23 bulan aku carik...tak bermaksud 3 bulan hari-hari aku gi kedai carik. Masa pegi kedai aku gerenti carik la...aku memang tak pakai beli produk lain lagi takat ni sebab nak carik jugek si Follow Me pujaan hati ni. Hmm...nak tanya aku pakai ape ek? Aku tumpang kakak aku punye...heheh....sebab aku tak pakai cream hari-hari kecuali kalo kuar rumah. Kalo kat rumah malas nak pakai sebab nanti ambik air semayang kena tempek balik. Tak ke rugi?

Adakah kerana sebab itu muka aku ada jerawat? Mungkin tidak...jerawat ni datang sebulan sekali je...yang pompuan tu paham le....

Penat aku google gambar produk ni tapi tak jumpa kecuali yang diatas tu. Hmm..nampak sangat tak glemer nya ye dak?

Dah search kat company website pun dah tak de. Adakah ini bermakna produk ini sudah berkubur? Tidak!!!!!!!


Nak minta tolong pada sapa-sapa yang pernah nampak tolong la gi tau kat mana ada kat KL ni. Yang aku pasti, kat Giant sure tak de, Tesco tak de...yang laen tu aku lom jenguk lagi sebab Tesco ngan Giant je tempat aku shopping barang ghumah...

Mintak tolong ye sape-sape yang tau....

Upahnye....nanti aku doakan korang murah rezeki, panjang umur, bahagia selalu dan dijauhkan dari bala...

XOX...

0 ulasan: