Jumaat, 29 Januari 2010

Fake I-phone and Melilea

Ngeh..ngeh ngeh...aku sangat happy semalam sebab ada dua benda yang buat aku happy and of course seorang insan yang membuatkan aku sangat le bahagia. Sape lagi kalau bukan My Hubby..

Oopsss...bukan nak mengada-ngada. tapi semalam aku rasa happy sebab finally hubbyku beli jugak Melilea Greenfield Organic. Ni hasilnya selepas 2 bulan aku memaksa.

melilea greenfield organic

Tidak! Bukan sebab aku ni suka merengek...tapi aku risaukan dia yang selalu sakit badan and berat badan pun dah bertambah. So, bagiku inilah dia solution yang paling tepat. Puas dah aku paksa dia beli tapi degil sangat until aku cakap kat dia, belikan untuk aku barulah dia belikan. Huh...my hubby ni memang liat sangat nak beli something untuk diri sendiri.

I'm not a good seller tapi apa yang aku boleh katakan, I beleive in this product, sebab aku pernah cuba. Ia selamat and also jelas memberikan kesan yang baik pada tubuh. Kalau nak kurangkan berat badan pun, memang ni jugak la solution yang paling selamat. Takde side effect kecuali selalu buang air besar yang menunjukkan proses detox sedang berjalan. Kulit pon jadi cantik dan lebih cerah. Salah satu kesannya yang tak tertulis pun kat katalog is, kalau rabun-rabun pun mata akan lebih jelas pandangannya kalau selalu minum. Aku tak tipu...

Sebab Melilea ni dihasilkan dari campuran lebih dari 20 jenis sayuran, bijiran dan herba, maka dengan jujurnya aku katakan rasanya sangatlah tak sedap. Untuk menyedapkannya bolehlah beli Organic Soya Drink nye sekali. Other alternatives, boleh campur ngan jus and also honey.

Aku join Melilea ni daru tahun 2004 tapi for my own use la, tak pernahla pulak jual-jual. For mo info boleh jenguk Melilea.com. Nak tanya aku, boleh jugak but base on two product yang aku dah cuba je which is Melilea Greenfield Organic and Organic Soya Drink.

Another reason for being so happy is, hubbyku jugak belikan aku handphone baru. Huh! Terkejut beruk aku dibuatnya sebab tak pernah pulak aku menyuarakan keinginanku untuk beli phone baru except for my dream nak beli I-phone or Blackberry suatu hari nanti which is not now.

So, he bought me Sciphone i68, yang merupakan fake i-phone buatan China. Cis!!!!....aku macam nak marah pun ada jugak, sebab bagi aku macam membazir je. Lagipun baru last week ada baca blog someone pasal Fake i-phone yang dia beli kat karnival handphone yang hanya bertahan dalam seminggu.


Sciphone i68


I still love my old LG Shine yang mana sekarang kat tangan adik aku sementara aku pakai sony ericson dia yang agak 'bawel' sebab bateri cepat sangat habis and also problem-problem lain yang aku ada cakap on my post before. Aku langsung tak minat dengan Sciphone ni...tapi melihatkan muka hubby yang macam kecewa, aku pun buat-buat suka and finally aku macam suka la jugak...haha...

Cuma nak pakai fake i-phone buatan china ni kena hati-hati dan lemah lembut sebab kelihatannya macam very senang nak rosak and also very senang nak pecah. nasib baik dapat free case. memandangkan aku pun jarang-jarang dapat call and sms, so maybe boleh la bertahan lama kot.

Aku masih lagi nak godek-godek phone ni...sebab semalam masa dapat semuanya bahasa Cina. Pagi ni baru ler aku berjaya tukar Language to English.

But anyway...I appreciate both phone and the Melilea and his effort. I love you sayang....huhu...

Sape ada sciphone i-68 ni? Meh la kita kutuk sama-sama....

XOXO

1 ulasan:

Unknown berkata...

hubby ade penah pakai phone dari china before nih .. adoyai .. mmg sensitip .. tapi bukanlah sciphone i-68 tuh.. x tahan lama baru 3 bulan pakai mcm2 rosak ..