Rabu, 15 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat hari raya semuanya....moga semua bahagia raya tahun nie. Seronok jumpa family jauh dan dekat. maklumlah hari rayalah yang menyatukan kita semua, lepas raya je semua mula bersepah ke sana sini. ke utara, ke selatan, barat dan utara. Ini satu fenomena@situasi yang sangat menarik kan. Actually, bukan hari raya je pun. Perayaan lain pun gitu juga.

Lepas raya ni aku bercadang nak buat come back. Yo lah..lama jugak aku tak berblogging nie. Entah kenapakah, aku tak tau. Malas, dan kurang semangat. But, after raya ni aku betul2 nak kembali berblogging. Inysallah...Gengblogger down lagi? Dah lama tak jenguk GB tengok2 dah tak boleh buka plak.

Oh ye...raya tahun nie aku dapat hadiah istimewa dari suami tercinta. Huhu...apekah hadiahnye..nantikan...

0 ulasan: