Rabu, 22 September 2010

Aku Benci Kau, Kaulah sumber Inspirasiku

Alkisahnya suatu masa dulu aku kawan baik ngan seseorang. But something happen, so aku renggangkan persahabatan itu. No fight, just kecik hati, marah. Aku tau dia memang buat salah tu, ada bukti, tapi dia tak ngaku sebaliknya datang bawak muka angel kat aku. Hati aku dah rasa sangat tawar kat dia.


So...suddenly hari ini terserempak ngan dia somewhere. Dia nampak bergaya and yang sedihnya, dia lebih sukses dari aku. Alright. I'm jealous. Fuhh...lamanya tak de perasaan macam ni.

Jadi hari ni aku janji kat diri sendiri..hehe. Aku perlu buat sesuatu and mengalahkan dia. Hahahaha...gelak jahat. Way to go girl! Tapi, aku takkan buat sesuatu yang jahat for sure. Cuma nak pastikan aku lebih sukses dari dia. Itu kan lebih baik.

Thankyou my 'dear' ex-bff. Selama ini aku tercari-cari tujuan hidup. Now you came into my life and give me a purpose in my life which is to fight you!

Hmm...camana nak lawan? I'm just a housewife and she's someone?

0 ulasan: