Jumaat, 24 September 2010

Earning Churp Churp Menyaingi Nuffnangku

Baru hari Isnin yang lepas aku join Churp Churp setakat ni aku dah dapat 3 assignment. And hari kedua dah dapat earning yang pertama, hari ke-4 dapat earning yang kedua. macam best je Churp2 ni. Bukan susah sangat pun.

Dan yang paling bestnya, earning churp2 aku dah mengatasi earning nuffnang aku dalam masa 4 hari je. Erm...mungkin tak boleh nak judge yang mana satu lagi best (in my case) sebab aku pun dah lama tak berblogging and blogwalking. tengok ler...follower aku pun tak ramai. Nak buek camane kan? Blog aku ni pon macam boring je.

Berbalik kepada kisah Churp Churp ni, dengar katanya, earning per- assignment ni bergantung kepada jumlah follower kite. Takat ni aku ada dalam 210 follower je. Lebih banyak mengfollow orang. But imagine kalau aku ada ramai follower. Agak-agaknya berapa banyak earning aku dapat untuk satu assignment? Okay then...sekarang ni mission aku adalah untuk tambah lagi ramai follower. Camana ek? Aku ni bukan lah interesting person untuk di follow.

Lastly, harap-harap kewujudan Nuffnang ni akan berkekalan di persada side income via web ni. Kerana ia adalah harapan bangsa dan negaea. Hahaha...

Sape tak join lagi please do so. Just click kat banner kat side bar ni or klik kat link bawah ni. Don't worry, dengan mengklik anda tidak mengkayakan saya kerana Churp Churp tidak mengamalkan sistem piramid. Moh kite....

0 ulasan: