Isnin, 20 September 2010

New Churper!



Hoho...nampak badge di atas? dengan segala hormatnya dan rasa bangganya, aku baru saja sign up dengan churp-churp.

Apa itu churp-churp? aku masih tak dapat nak explain ngan lebih mendalam lagi memandangkan aku baru aje join. So nak jelaskan takut tersilap pula. Tapi setakat yang aku tau, churp churp ni adalah dibawah nuffnang dan kalau nuffnang memberi peluang kepada kita melalui blog/website, churp-churp pula bagi chance untuk tambah side income via twitter and facebook. All you need to do is, postkan tweet dengan keywords yang di beri oleh pihak churp-churp.

Banyak mana boleh dapat? Bergantung pada berapa banyak followers anda and berapa banyak assignment yang diberikan.

Takt itu jelah yang aku tau secara ringkasannya. Takat ni aku pon belum dapat assignment lagi so tak boleh nak cerita panjang but aku janji I will come back later bila aku dah makin pro. Insyallah.

By the way, kalau berminat nak join silalh klik di sini atau klik kat banner di atas...

Let's Explore this new opportunity

0 ulasan: