Jumaat, 20 Ogos 2010

Ramadhan oh Ramadhan...

Ramadahan kali ini Alhamdulillah lebih baik dari Ramadhan tahun lepas. Moga Ramadhan yang tahun depan akan lebih baik dari tahun ini. Insyallah...

Masuk tahun ni, dah 4 tahun aku berpuasa. Satu tahun aku puasa penuh walaupun time tu belum memeluk agama Islam. baru nak merasa dan belajar. 2 tahun Ramadhan seterusnya aku sudah bergelar muslimah. Masih banyak yang perlu dipelajari...tahun ini, Alhamdulillah, sedikit demi sedikit ilmu aku kumpulkan. Meski masih terlalu sedikit apa yang aku ada, tapi Insyallah, moga Allah akan memberikan hidayah-Nya padaku, dan sentiasa memberikan kemudahan dan kelacaran dalam pencarianku.

Selamat berpuasa semua muslimin dan muslimat. Marilah kita sama-sama mengejar malam lailatur..Insyallah...

2 ulasan:

Kimie Hashim berkata...

alhamdulillah..tahniah kak..
btw sy kimie.. -)

Admin berkata...

Slmt bpuasa:) kalau ada masa sudikanlah menjenguk blog sy yg tak sberapa.