Jumaat, 30 April 2010

The Comeback

Alalala...cian blog aku neh...da lama aku tak menjenguk. Tak berapa berkesempatan nak mencoret akhir-akhir nie. So warm up dulu....

Aku rasa template aku nak kena tukar dah nie. Dah tak attractive dah. Selain dari yummy lolly template, mana lagi best nak donload template blogspot ye? Jelesnye nengok template orang lain yang bersinar ceria, berkleip-kelipan. Insyallah dengan template baru naik la semangat aku nak merapu. Boleh la aku cuba menaikkan earning nuffnang aku yang dah lama tak bergerak.

Sepanjang tak update blog, aku dok masuk facebook, youthsay ngan payperclick malaysia je...Nak wat duit, tapi ciput je...penat tol...

Ada apa-apa cadangan program yang aku bole join? Dengan syarat, tiada modal untuk join. Aku tade duit nak melabur...

2 ulasan:

MOFASAD berkata...

Datuk A. Samad Said mesej kat aku pagi tadi lepas Solat Subuh

shahrinabd berkata...

apekah...?