Isnin, 25 Januari 2010

Misi Blogwalking Tengah Malam

Huhu....mata tak leh tidur selagi aku tak buat keje ni sebelum tidur. Seolah tanggungjawab le pulak, bukan ada orang bayor gaji pun and bukan ade warden bertugas nak tangkap pun kalo aku tak buat. Tapi ni le tabiat baru aku sekarang nih. Mesti nak pergi mengendap blog orang sebelum tidur. Baru boleh tidur dalam senyum..

Tak de apa sangat nak di bincangkan pun. Cuma saja gatal nak menaip sebagai tanda berakhirnya misi aku malam ni. nak tidur....

Sejak ada Gengblogger, aku makin sonok...orang kat gengblogger best-best belaka. I love GengBlogger.

Kenapa kita perlu blogwalking?...

  1. kalo x buat sape nak baca blog orang laen?
  2. nak bagi komen and letak url...hehe
  3. nak cari teman seangkatan
  4. nak belajor sikit-sikit hal dunia
  5. nak mengendap rumah orang nanti kene tangkap, maka elokla mengendap blog orang. Selamat.....
  6. nak cari idea untuk content blog
  7. untuk tidur yang lebih lena...
  8. nak tambah sebab lain?....
Hehe....nanite all....

XOX

2 ulasan:

Aus MeLankoLik berkata...

ahahaha..
brtul2..

aku sokong..keke..

http://ausmelankolik.blogspot.com/2010/01/mereka-sudah-anda-pun-sudah-siapa-yang.html

cn berkata...

sy suka blogwalking..
mengeratkan hbgn silaturrahim gitu :p